miercuri, 4 septembrie 2013

Nu am avut niciodata nici macar o colega de apartament. Nu am stat niciodata in camin. Nu am facut niciodata naveta. Am stat mereu pe acelasi teritoriu marcat de multi ani ca o stapana vigilenta.
Am vorbit aceeasi limba intotdeauna si doar din cand in cand am scuipat cateva vorbe straine. Nu mi-am schimbat niciodata culoarea parului. Nu am avut schimbari radicale care sa-mi perturbe nelinistea.
Si am ajuns la concluzia ca oamenii nu se pot intelege daca vorbesc aceeasi limba. Fiecare intelege si interpreteaza altceva. Sau isi doresc sa pigmenteze povestile pentru unele noi si pompoase.

E doar o sesizare pe ziua de azi a unui om care de obicei sta in umbra si, desigur, ca sa-mi aduc aminte peste cativa ani cu ce imi pierdeam timpul. Sa ne intoarcem la S. King ca "straluce" mai ceva ca o mina de aur!



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu